Zavřít

Zaměstnání

PXE – Analytik  

POWER EXCHANGE CENTRAL EUROPE, a.s. (PXE) je energetická burza se sídlem v Praze. Od roku 2016 je PXE součástí EEX group (spolu s European Energy Exchange se sídlem v Lipsku). V rámci skupiny EEX má PXE zodpovědnost za rozvoj energetických produktů a služeb v regionu střední a jihovýchodní Evropy, kde také provádí akviziční činnost a péči o účastníky obchodování. 

Vedle produktů s elektrickou energií, ve spolupráci s CEGH Gas Exchange, provozuje EEX CEGH Czech Gas Exchange pro obchodování s plynem v podobě spotových a derivátových produktů s dodáním na virtuální obchodní bod v České republice. 

Koho hledáme? 

  • Zajímá Vás dění na (energetických) trzích 
  • Máte výborné analytické schopnosti a baví Vás práce s daty
  • Máte výborné znalosti Excelu a ostatních nástrojů Microsoft, ideálně Power BI
  • Baví vás komunikovat a nacházet společná řešení napříč organizaci
  • Máte alespoň základní znalosti Pythonu či jiných programovacích jazyků
  • Vlastní zkušenost s obchodováním na finančních trzích je výhodou
  • Komunikace v angličtině Vám nedělá problém

Jaká bude Vaše náplň práce? 

  • Tvorba a vývoj interních/externích reportu v Power BI, Excel  
  • Hloubkový research velkoobchodních trhu s elektřinou a plynem 
  • Aplikace matematických modelů (predikce, zpětná analýza dat) 
  • Podílení se na implementaci pokročilých datových nástrojů jako je Google Big Query, Databricks, Vertex AI
  • Komunikace a rozvoj vztahů napříč skupinou EEX/Deutsche Boerse  

Proč pracovat právě pro nás? 

  • Zajímavá náplň práce 
  • Přátelské pracovní prostředí
  • Kompetitivní platové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days
  • Příspěvek na stravování 
  • Mobilní telefon, Notebook
  • Jazykové kurzy za zvýhodněnou cenu
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas (+ Multisport karta)
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Pravidelné firemní akce 

V případě zájmu zašlete svůj životopis na adresu lasova@pxe.cz  

Executive Assistant – vhodné pro absolventy

Burza cenných papírů Praha je prestižní společností v centru Prahy. Baví Tě administrativa, domlouvání schůzek a rád/a komunikuješ v angličtině? Pak jsi tady správně.

Náplň práce:

  • Administrativní podpora společnosti
  • Asistence při organizování služebních cest (zařizování ubytování a letenek, následné vyúčtování)
  • Organizování schůzek, videokonferencí
  • Administrativa spojená s evidencí dokumentů

Požadavky:

  • Min. SŠ vzdělání
  • Základní znalosti MS Office
  • AJ – min. B2 (občasná emailová a telefonická komunikace)
  • Organizovanost a pečlivost

Benefity:

  • 25 dní dovolení + 3 Sick day
  • Multisport karta
  • Paušálový příspěvek na stravování
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Benefit plus
  • Jazykové kurzy
  • Firemní akce

Nástup možný ihned.

V případě zájmu se nám i s tvým CV ozvi na kovarikova@pse.cz.