Zaměstnání
PXE – Analytik
POWER EXCHANGE CENTRAL EUROPE, a.s. (PXE) je energetická burza se sídlem v Praze. Od roku 2016 je PXE součástí EEX group (spolu s European Energy Exchange se sídlem v Lipsku). V rámci skupiny EEX má PXE zodpovědnost za rozvoj energetických produktů a služeb v regionu střední a jihovýchodní Evropy, kde také provádí akviziční činnost a péči o účastníky obchodování.
Vedle produktů s elektrickou energií, ve spolupráci s CEGH Gas Exchange, provozuje EEX CEGH Czech Gas Exchange pro obchodování s plynem v podobě spotových a derivátových produktů s dodáním na virtuální obchodní bod v České republice.
Koho hledáme?
- Zajímá Vás dění na (energetických) trzích
- Máte výborné analytické schopnosti a baví Vás práce s daty
- Máte výborné znalosti Excelu a ostatních nástrojů Microsoft, ideálně Power BI
- Baví vás komunikovat a nacházet společná řešení napříč organizaci
- Máte alespoň základní znalosti Pythonu či jiných programovacích jazyků
- Vlastní zkušenost s obchodováním na finančních trzích je výhodou
- Komunikace v angličtině Vám nedělá problém
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Tvorba a vývoj interních/externích reportu v Power BI, Excel
- Hloubkový research velkoobchodních trhu s elektřinou a plynem
- Aplikace matematických modelů (predikce, zpětná analýza dat)
- Podílení se na implementaci pokročilých datových nástrojů jako je Google Big Query, Databricks, Vertex AI
- Komunikace a rozvoj vztahů napříč skupinou EEX/Deutsche Boerse
Proč pracovat právě pro nás?
- Zajímavá náplň práce
- Přátelské pracovní prostředí
- Kompetitivní platové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- Příspěvek na stravování
- Mobilní telefon, Notebook
- Jazykové kurzy za zvýhodněnou cenu
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas (+ Multisport karta)
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Pravidelné firemní akce
V případě zájmu zašlete svůj životopis na adresu lasova@pxe.cz
Executive Assistant – vhodné pro absolventy
Burza cenných papírů Praha je prestižní společností v centru Prahy. Baví Tě administrativa, domlouvání schůzek a rád/a komunikuješ v angličtině? Pak jsi tady správně.
Náplň práce:
- Administrativní podpora společnosti
- Asistence při organizování služebních cest (zařizování ubytování a letenek, následné vyúčtování)
- Organizování schůzek, videokonferencí
- Administrativa spojená s evidencí dokumentů
Požadavky:
- Min. SŠ vzdělání
- Základní znalosti MS Office
- AJ – min. B2 (občasná emailová a telefonická komunikace)
- Organizovanost a pečlivost
Benefity:
- 25 dní dovolení + 3 Sick day
- Multisport karta
- Paušálový příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Benefit plus
- Jazykové kurzy
- Firemní akce
Nástup možný ihned.
V případě zájmu se nám i s tvým CV ozvi na kovarikova@pse.cz.