Zavřít
27. 9. 2022

V Česku začala působit švédská aplikace Klarna na bezúročný splátkový prodej

Praha 27. září (ČTK) - V Česku začala působit švédská platební aplikace Klarna, která poskytuje splátkový prodej v internetových obchodech. Nabízí aplikaci "Pay in 3", která umožňuje rozdělit platbu do tří bezúročných splátek. Společnost to dnes uvedla v tiskové zprávě. Náklady na službu hradí obchodníci.

Aplikaci Klarna využívá ve světě okolo 450.000 internetových obchodů. V České republice se mezi první partnery zařadily společnosti H&M, síť lékáren Pilulka nebo obchod s oblečením Footshop.

"Ačkoliv e-commerce v České republice roste ohromujícím tempem, nákupní proces je zde stále komplikovaný a plný nejistot. Čeští zákazníci si zboží objednané on-line chtějí před zaplacením prohlédnout a osahat, ale jejich možnosti jsou omezené pouze na zastaralé platby na dobírku či na využívání kreditních karet," uvedl výkonný ředitel a spoluzakladatel firmy Sebastian Siemiatkowski.

Splátkový prodej v tuzemských e-shopech již zprostředkovává například společnost Cofidis, Hello bank nebo Home Credit. Služby jsou ale většinou pro zákazníky úročené.

Společnost Klarna působí v oblasti retailového bankovnictví již od roku 2005. Má více než 150 milionů aktivních uživatelů po celém světě a zprostředkovává dva miliony transakcí denně. Jejími partnery jsou H&M, Saks, Sephora, Macys, Ikea, Expedia Group nebo Nike. Klarna v současnosti působí na 45 světových trzích a zaměstnává více než 5000 pracovníků.

jsa rdo


Upozornění: Text uvedený na těchto webových stránkách nepředstavuje nabídku nebo výzvu k prodeji či nákupu investičních nástrojů, ani doporučení k obchodování investičních nástrojů. Investor by se před učiněním investičního rozhodnutí měl poradit se svými právními, finančními a dalšími odbornými poradci. Investoři by si také měli seznámit s obsahem prospektu a dalších dokumentů obsahujícího informace o konkrétním investičním nástroji a jeho emitentovi před tím, než učiní investiční rozhodnutí, aby tak plně pochopili potenciální rizika spojená s rozhodnutím investovat do daného investičního nástroje. Prospekt cenného papíru je vždy k dispozici v elektronické podobě na internetové stránce emitenta před zahájením veřejné nabídky či před přijetím cenného papíru k obchodování na regulovaný trh.