Zavřít
14. 9. 2022

Pošta od léta otevřela dalších 31 poboček ČEZ, celkem jich je 70

Benešov 14. září (ČTK) - Česká pošta otevřela na svých pobočkách další kontaktní místa energetické firmy ČEZ. Od léta jich přibylo 31, celkem jich je 70. Ode dneška je jedno takové v provozu v Benešově. Do konce roku se má síť rozšířit o další tři místa. ČEZ a pošta to dnes uvedly ve společné tiskové zprávě. Specializované přepážky podle nich odbavily už desítky tisíc zákazníků.

Na vybraných poštách si v kontaktních místech ČEZ Prodej mohou zákazníci vyřídit vše okolo energií či získat kontakty na odborníky, kteří jim poradí například s instalací střešní fotovoltaické elektrárny na rodinné domy. Též se mohou poradit o instalaci domácích tepelných čerpadel nebo plynových a elektrokotlů. Provoz zajišťují vyškolení zaměstnanci pošty.

Společný projekt začal loni v srpnu. Pošta zvítězila ve veřejné zakázce vypsané ČEZ. Od spolupráce si obě firmy slibují další výnosy a nové obchodní příležitosti. Kontaktní místa se podle nich osvědčila hlavně loni na podzim, kdy se polostátní ČEZ stal pro mnoho lidí dodavatelem poslední instance po ukončení činnosti Bohemia Energy a dalších firem.

Od letošního léta přibyly pobočky například v Domažlicích, Mariánských Lázních, Mostě, Nymburce, Přerově, Příbrami, Sokolově, Znojmě nebo Žatci. Do konce tohoto roku budou přepážky ČEZ Prodej dostupné na 73 poštovních pobočkách.

Česká pošta provozuje celkem 3200 poboček, provoz poštovní sítě je v současnosti ztrátový. Společnost ČEZ Prodej, která je součástí skupiny ČEZ, je s téměř 3,3 miliony zákazníků největším dodavatelem energií v Česku.

khj hj


Upozornění: Text uvedený na těchto webových stránkách nepředstavuje nabídku nebo výzvu k prodeji či nákupu investičních nástrojů, ani doporučení k obchodování investičních nástrojů. Investor by se před učiněním investičního rozhodnutí měl poradit se svými právními, finančními a dalšími odbornými poradci. Investoři by si také měli seznámit s obsahem prospektu a dalších dokumentů obsahujícího informace o konkrétním investičním nástroji a jeho emitentovi před tím, než učiní investiční rozhodnutí, aby tak plně pochopili potenciální rizika spojená s rozhodnutím investovat do daného investičního nástroje. Prospekt cenného papíru je vždy k dispozici v elektronické podobě na internetové stránce emitenta před zahájením veřejné nabídky či před přijetím cenného papíru k obchodování na regulovaný trh.