Zavřít
21. 10. 2020

Komerční banka majetkově vstupuje do fintechové firmy Lemonero

Praha 21. října (ČTK) - Komerční banka majetkově vstupuje do fintechové společnosti Lemonero. Tento český start-up přináší digitální platformu, která díky datům a umělé inteligenci dokáže zajistit provozní financování malým a středním e-shopům. Banka o tom dnes informovala ČTK.

Komerční banka získává v Lemonero 11procentní podíl a stává se tak silným partnerem, podporujícím společnost v jejím růstu. Současně tím podpoří ambici firmy být jedničkou na poli financování e-shopů v Evropě a zcela změnit způsob, jakým dnes e-shopy získávají provozní financování. Lemonero vyřizuje půjčku pro začínající e-shopy, nebo e-shopy, které potřebují kapitál k dalšímu růstu či vykrytí momentálního výpadku cash flow, do 24 hodin. Celý proces funguje online.

Spolupráce s Lemonero je dalším partnerstvím uzavřeným za pomoci dceřiné společnosti Komerční banky - KB SmartSolutions. Komerční banka si klade za cíl prostřednictvím této i dalších spoluprací z dílny KB SmartSolutions přinést technologickou a produktovou revoluci v bankovním sektoru a podílet se na budování bankovnictví budoucnosti.

Za Lemonerem stojí tým pod vedením Jana Laštůvky, který má za sebou mimo jiné zkušenosti z budování globálního start-upu MonkeyData, jehož služby používá v současnosti vice než 30.000 eshopů po celém světě. Na pozici produktového šéfa Lemonera působí Luboš Malík, který je také jedním ze spoluzakladatelů MonkeyData.

Komerční banka, jejímž většinovým vlastníkem je francouzská Société Générale, patří mezi největší tuzemské banky.

fd mal


Upozornění: Text uvedený na těchto webových stránkách nepředstavuje nabídku nebo výzvu k prodeji či nákupu investičních nástrojů, ani doporučení k obchodování investičních nástrojů. Investor by se před učiněním investičního rozhodnutí měl poradit se svými právními, finančními a dalšími odbornými poradci. Investoři by si také měli seznámit s obsahem prospektu a dalších dokumentů obsahujícího informace o konkrétním investičním nástroji a jeho emitentovi před tím, než učiní investiční rozhodnutí, aby tak plně pochopili potenciální rizika spojená s rozhodnutím investovat do daného investičního nástroje. Prospekt cenného papíru je vždy k dispozici v elektronické podobě na internetové stránce emitenta před zahájením veřejné nabídky či před přijetím cenného papíru k obchodování na regulovaný trh.